zaterdag 28 februari 2015

28 februari 2015: I love geocaching in Overberg




Vandaag werd ook Overberg opgenomen in de lijst van plaatsen waar men van geocachen houdt. Deze werd geplaatst daar cachemaatje Roelof van KaRoteam. Hij heeft veel caches hier in de omgeving liggen en ook een groot deel van zijn Powertrail loopt door Overberg. Terwijl ik net onderweg was voor een boodschap op deze zaterdagmiddag krijg ik de publish mail door. Ik wijk dus even af van mijn route en al snel sta ik in Overberg. Hier is het even rondkijken naar de juiste getallen. Terwijl een koude wind om mijn oren waait maak ik de projectie en even later sta ik bij het aangegeven coordinaat. Hier zie ik al snel de cache die ik als eerste kan loggen. Mijn tweede FTF van 2015. Na het loggen ben ik weer snel verder gegaan met mijn boodschapje. Roelof bedankt voor deze leuke cache.

Waardering I love geocaching in Overberg (GC5N2BN):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten