zaterdag 7 februari 2015

6 februari 2015: 2 caches in Ede

Vandaag na een paar weken hard werken weer een keer een vrije vrijdag. De zon scheen, dus een goede reden om er even een uurtje op uit te trekken om een paar caches te zoeken. Omdat ik er nog een paar in de buurgemeente Ede open had staan besloot ik om me daar op te richten. Ik koos voor de multi "Op zoek naar de schat" in de woonwijk Rietkampen. Ik parkeerde de auto netjes weg en begon aan de wandeling door de woonwijk. De eerste waypoints werden goed gevonden en tussen wp 3 en wp 4 wilde ik de tradi CineVino doen, maar helaas was deze niet zo vorstbestending. Ondanks dat ik er aardig wat water in goot en het gaatje dicht hield was er geen beweging in te krijgen, dus ik denk dat de container vastgevroren zat. De volgende keer maar een thermoskan met heet water meenemen. Na deze teleurstelling ging ik verder met de multi. Waypoint 4 was ook lastig. De ondergrond was besneeuwd, maar toch wel te herkennen na het verwijderen van de sneeuw. Deze wandeling over de geluidswal was erg mooi, maar al snel stond ik weer in de woonwijk. Het volgende stukje was redelijk bekend van de multi Uilen van Ede die ik in mei vorig jaar heb gedaan. 
Na wp 8 week ik even af van de route om de mysterie Puntjes 3 - Finish te doen die hier vlak bij lag. Deze werd dank zij de spoilerfoto snel gevonden en nu kon ik weer verder met de multi. Deze was nu bijna klaar, nog even de rotonde en het eindcoördinaat uitrekenen. Dus na nog een kort stukje lopen kwam ik uit bij de juiste voortuin waar na even zoeken de schat werd gevonden. De code was goed uitgerekend en zo kwam er dus een leuk einde aan deze fraaie wandeling door de Rietkampen. Bedankt voor het laten zien van dit stukje nieuw Ede.

Waardering Op zoek naar de schat (GC4BX30):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Route: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8

Waardering Puntjes 3 - Finish (GC13E0H):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten