woensdag 11 februari 2015

11 februari 2015: Bincky's voortuin cache

Omdat er tijdens mijn werk een nieuwe cache online was gekomen in Veenendaal-West stapte ik een station eerder uit. Vanaf station Veenendaal-West was het een klein stukje lopen naar deze voortuincache. Gelukkig kan ik nog net voor zonsondergang op de juiste plek zijn. In de straat zag ik al snel waar ik moest wezen. Na een korte inspectie kwam hier het logboekje en een pen tevoorschijn en kon ik als vijfde deze nieuwe in Veenendaal loggen. Nu was het nog een kleine twintig minuten lopen naar huis, maar dat is prima na een hele dag stilzitten op het werk. Bincky bedankt voor deze leuke voortuincache en ik ben benieuwd naar jullie kinderroute.

Waardering Bincky's voortuincache (GC5M6HR):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie:6
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten