maandag 16 februari 2015

16 februari 2015: I found what I was looking for

Zonsondergang
Al vrij snel na het uitkomen van deze mysterie van cachemaatje Roelof had ik de checker al groen. Als puber op de middelbare school was ik fan van U2, maar later is dat toch een beetje op de achtergrond geraakt. Ik was echter nog niet in de buurt geweest om deze te loggen. Vandaag dan toch maar uit het werk een klein stukje omgereden naar de Slaperdijk. Daar de auto geparkeerd en een klein stukje gewandeld door dit mooie natuurgebied. Hier en daar was het pad aardig modderig, maar na een korte wandeling stond ik redelijk ongeschonden op het nulpunt. Onderweg nog genoten van een mooie zonsondergang, toch jammer dat ik mijn camera niet bij me had. Ik moest het nu doen met de camera op mijn GSM. Na even zoeken had ik de cache in handen en kon ik hem loggen. Na een glibbertocht terug stond ik weer bij de auto en kon ik naar huis.

Waardering U2 (GC5JT9J):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten