dinsdag 1 juli 2014

1 juli 2014: Veenendaal

Om mijn nieuwe fiets in gebruik te nemen heb ik vanavond een ronde door Veenendaal gefietst. Het doel was de laatste caches van de oorspronkelijke Powertrail Veenendaal. Dit waren nog twee bonussen en 4 losse caches. Daarnaast kwam ik ook nog langs de cache Ronald & Daphne die ik gelijk ook logde. 
Eerst dus Powertrail bonus 2. Deze lag op een mooie locatie in het bos. Pas was ik hier ook al geweest voor een stukje powertrail, maar voor de tweede keer hier komen is zeker geen straf. Bij het coordinaat aangekomen zag ik al snel de cache liggen en na het loggen klom ik weer op mijn stalen ros voor de tweede cache van vanavond ter ere van Ronald & Daphne. Bij het begin van het pad wordt gewaarschuwd voor een broedende buizerd, maar niets gezien en na een korte wandeling had ik ook hier een mooie cache te pakken. Nu kon ik een lekker stuk verder fietsen voor de volgende caches van de Powertrail. Deze waren langs de A12 de nummers 000/001/003 en 005. Bij de eerste had mijn GPS een flinke afwijking, maar dank zij een hulplijn kon ik deze vrij snel te voorschijn halen. De andere drie langs dit fietspad werden snel gevonden en gelogd. Nu naar de laatste die ik voor vandaag wilde doen, bonus 1 van de Powertrail. Ik had begrepen dat deze moeilijk bereikbaar was vanwege veel brandnetels en daar was geen woord over gelogen. De brandnetels stonden zeker 1,50 m hoog en via een smal paadje kon ik de plek bereiken. Het was even zoeken, maar al snel had ik de laatste cache voor vanavond in handen. Op de terugweg nog even in het Stadspark gekeken hoe een paar heteluchtballonnen de lucht ingingen. 
Heteluchtballon

Waardering Powertrail #000 t/m #005 + bonus 1 & 2:
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Ronald & Daphne (GC564DA):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten