zondag 13 juli 2014

12 juli 2014: Barneveld

Een tijdje terug was in Barneveld de nieuwe cache monument voor een benzinepomp online gekomen langs de A30. Omdat ik hier toch wel regelmatig langs kom wilde ik vanavond de gelegenheid nemen om de cache te loggen. Daarvoor wilde ik nog een keer een poging wagen voor Regenboog. Deze ligt bij de hulpdienstenpost in Barneveld Noord. Twee jaar terug toen ik net begon met geocachen had ik hier al eens gezocht, maar niet gevonden en nu dus in de herkansing. Of het door de inmiddels opgedane ervaring komt weet ik niet, maar nu liep ik recht op mijn doel af en binnen een minuut had ik de cache gelogd. Dit is wel een grappig plekje, ideaal voor een snelle oppikker. Gelukkig hoefden de hulpdiensten vanavond niet uit te rukken. 
Nu weer terug naar de A30 en de afslag Scherpenzeel/Barneveld genomen voor het hoofddoel van deze avond, het monument voor het benzinestation. Hier had al eerder een tradi gelegen, maar nu was deze inmiddels een multi geworden. Eerst bij de benzinepomp gezocht naar de aanwijzing. Deze was snel gevonden. Nu nog het coordinaat samenstellen en na een korte wandeling kon ik ook hier de benzinepomp loggen. Deze was erg leuk in elkaar gezet en heeft zeker voor een glimlach gezorgd. Bedankt daarvoor.


De Benzinepomp
Waardering De Regenboog (GCK28G):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Waardering Kunst in Ede: Monument voor een benzinepomp (GC55KAP):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten