dinsdag 15 juli 2014

14 juli 2014: Powertrail Veenendaal-De Klomp




Na het proeflopen van mijn nieuwe multi met een paar proefkonijnen had ik op deze mooie avond nog even tijd over. Omdat het stukje Powertrail Veenendaal-De Klomp er vlak bij ligt fietste ik even door om deze laatste etappe af te leggen. Via het Pakhuisviaduct bereikte ik de eerste cache. Even kijken wat de makkelijkste toegang was en daarna had ik hem snel te pakken. Via het Pakhuis en de Kade ging de fietstocht verder. Onderweg werden de caches in snel tempo gevonden en de bonuscodes genoteerd. 
Na de spoorwegovergang ging het verder over de Dr. Hoolboomweg naar Station Veenendaal-De Klomp. Ook hier weinig problemen, alleen af en toe wachten op fietsers of joggers die op het verkeerde moment voorbij kwamen. Uiteindelijk bereikte ik nr. 41 bij het treinstation en zat ook de laatste etappe van de Powertrail er op. 



Waardering Powertrail Veenendaal #27 t/m 41 + Bonus De Klomp:
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7


Geen opmerkingen:

Een reactie posten