donderdag 3 juli 2014

2 juli 2014: FTF 10ers Ederveen

Een half uur voordat ik naar het gemeentehuis van Veenendaal ga voor een avond over de reconstructie van onze straat komt opeens de bekende "pling". Een nieuwe cache op een paar km van huis. Even snel kijken of het haalbaar is, Ederveen moet heen en terug binnen een half uur makkelijk te doen zijn. Dus snel de schoenen aan en op weg. Natuurlijk zitten onderweg alle verkeerslichten tegen. Na een kleine 10 minuten kom ik aan op de Scheivoor. Het is nog erg rustig. Wel beginnen een paar koeien luid te loeien en komen kijken wie er aan komt. In de auto lees ik nog even de beschrijving door. Een goede zaak dat ook eens aan 10ers aandacht wordt besteed. Een mooie locatie om hiervoor aandacht te vragen. Goed dat hier een plek is waar ze een veilig thuis hebben. We hopen dat de tieners hier tot rust kunnen komen 
Na even zoeken bij de groene tweeling was na een kleine omweg de cache snel gevonden en kon ik als eerste mijn naam aan het papier toevertrouwen. Na een korte rit was ik ruim op tijd voor de avond in het gemeentehuis van Veenendaal. Deze cache was leuk uitgevoerd. Fiskje bedankt voor de cache en de aandacht die je hiermee richt op deze kwetsbare groep.

Waardering 10ers (GC57V1X):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 7
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten