zondag 13 mei 2018

27 februari 2018: Hembrugterrein

Het Hembrugterrein en de caches die daar liggen stonden al wat langer op mijn verlanglijst. Dus op deze koude maar droge dag in de voorjaarsvakantie ging ik op pad. Het Hembrugterrein is een voormalige wapen- en munitiefabriek in Amsterdam Noord. In de overgebleven gebouwen zijn veel bedrijfjes gevestigd en het terrein is vrij toegankelijk. Er hangt een beetje een lost place sfeer. De meeste caches van het rondje waren goed te vinden en daarna liep ik nog even verder voor de serie "Het Ruime Sop". Ook deze serie leverde geen problemen op.
Nadat ik klaar was met beide rondjes en er ook leuke foto's had gemaakt reed ik nog even langs Schiphol om wat te vleigtuigspotten. Ook hier kon ik verschillende mooie plaatjes schieten.
Hieronder een paar van de foto's die ik vandaag gemaakt heb:












Geen opmerkingen:

Een reactie posten