zaterdag 28 april 2018

26 februari 2018: Het ABC van Arnhem (bijna) compleet

In deze voorjaarsvakantie moesten de dames inkopen doen bij de Primark. Een mooie gelegenheid dus voor mij om de serie ABC van Arnhem compleet te maken. De laatste caches van deze serie die ik nog moest loggen lagen vooral in het centrum, nl. Feestaardvarken (GC78TJG), Centraal Station (GC78JBX) en Nederrijn (GC78V0G). Daarnaast natuurlijk nog de bonus en de not found van een paar weken terug (GC7956K). De eerste twee werden vrij vlot gevonden nadat de rest van het gezin was afgezet in het centrum. Daarna even een stukje rijden naar de Nederrijn. Ook deze werd na een korte wandeling snel gevonden en gelogd. Ik zag dat het Uitzicht sinds mijn bezoek niet meer gevonden was en besloot deze over te slaan omdat ik niet zoveel zin had om in de koude wind weer voor niets al die traptreden op te lopen. Deze komt wel weer een keer onderweg naar de IKEA in Duiven waar we ook regelmatig komen. Dus de bonusgetallen bekeken en besloten de gok te wagen. Na even zoeken had ik ook de bonus in handen. Zo was aan deze leuke serie bijna een einde gekomen Dit was een serie die het geocachen zo bijzonder maakt. Veel mooie plekken in Arnhem gezien. 
Nadat ik weer terug was in het centrum van Arnhem had ik nog wat tijd over om twee Geopoly caches te doen, nl. Steenstraat en Ketelstraat. Helaas moest ik voor Velperplein een DNF noteren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten