donderdag 29 mei 2014

29 mei 2014: Verder met de Powertrail Veenendaal


Deze middag heb ik weer een flink stuk van de Powertrail Veenendaal gedaan. Nu vooral het deel langs de Cuneraweg en de Rondweg-West en verder in Veenendaal-West. Ik begon bij nr. 66 in Petenbos en zo verder door deze woonwijk en langs de Cuneraweg. Af en toe was het geluid te horen van de motorcross in Kwintelooyen. De eerste caches van de Powertrail waren makkelijk te vinden. Vaak ook omdat er al een duidelijk cachepaadje zichtbaar is. Onderweg nog even een voorbijganger uitgelegd waarom iedereen zo veel belangstelling had voor een bepaalde boom langs het fietspad. Het leek hem wel een leuke hobby, dus wie weet weer een nieuwe fan er bij. Nadat de Rondweg-West gedaan was ging ik een stukje van de dichterswijk ik voor de nrs. 26 t/m 30. Hier was ik duidelijk in bewoond gebied, af en toe even wachten voor spelende kinderen en hondenuitlaters. Bij 28 had ik moeite om deze te vinden, maar na een snelle hint had ik hem toch nog te pakken. Na deze drie heb ik de Powertrail ten zuiden van de spoorlijn klaar, dus nu naar de noordkant van Veenendaal. De eerste was hier nr. 18 die bij een vorige zoektocht geript was. Nu lag er een nieuwe, dus toch maar een nieuwe poging wagen. Nu had ik hem zo te pakken. Omdat ik niet veel tijd meer had besloot ik om nr. 19 nog te doen bij de Grote Beer en de rest van de Powertrail voor een volgende keer te bewaren. Bij de goudjacht had ik 19 niet gevonden, maar nu had ik hem snel te pakken. Mijn target voor vandaag was gehaald, de laatste caches van deze trail komen een volgende keer wel. In elk geval weer bedankt voor het laten zien van dit stukje van Veenendaal.

Waardering Powertrail #52 t/m #66; #26 t/m #30, #18 en #19:
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten