zaterdag 10 mei 2014

9 mei 2014: Uilen van Ede

                          



Na het avondeten werd het eindelijk even droog, dus gelijk er op uit om even te cachen. Niet ver van huis ligt de Uilen va Ede serie, dus dat was het doel voor vanavond. Na de auto geparkeerd te hebben eerst een stukje gewandeld naar de letterbox #3. Na even zoeken had ik deze al redelijk snel te pakken. Nu verder alle waypoints van de multi aflopen. Ze waren goed te doen. Een leuke avondwandeling over dit stukje natuur midden tussen de bedrijven. Af en toe kwam ik een wandelaar tegen die de hond uitliet. De vragen lieten zich goed beantwoorden en onderweg nog even de Rietkampen ingelopen voor de voortuincache Jean Jacques Rousseau. 
De klaprozen bloeien in Ede
Vervolgens doorgelopen naar de Uilen #1. Deze werd ook goed gevonden in het bosje. Het is een erg mooi stukje creatieve huisvlijt geworden. Erg leuk om deze zo hier te vinden. Nadat ik deze gelogd had wilde ik weer verder gaan met de multi, maar bij het uitlopen van het bosje ging het mis. Er zwiepten een paar takken in m'n gezicht die mijn bril meenamen. Onmiddellijk alles afzoeken, maar natuurlijk niets te vinden. Zelfs de prikstok mocht niet baten. Na zeker een uur zoeken heb ik het maar opgegeven. Voor het donker worden kon ik nog net verder met de multi. Uiteindelijk had ik een coordinaat op papier staan en na even zoeken en controle door een hulplijn had ik al snel de uil in de boom gevonden. Omdat het donker werd kwam hij tevoorschijn, maar hij was niet echt spraakzaam. Zo kon ik ook de multi loggen en had ik alle codes voor de bonus. Ook dit bleek een mooi stukje huisvlijt te zijn met een verrassing op het eind. Uiteindelijk heb ik ondanks het verlies van mijn bril toch alle caches gevonden. GEIS Hunters bedankt voor deze leuke serie.

Waardering De Uilen van Ede #3# (GC4Q1EC):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Jean Jacques Rousseau (GC42JNV):
Moeilijkheidsgraad cache: 6 
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Waardering De Uilen van Ede #1# (GC4PQQ0):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8

Waardering De Uilen van Ede #2# (GC4Q07X):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8

Waardering De Uilen van Ede #4# Bonus (GC4Q1FY):
Moeilijkheidsgraad cache: 8
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten