Nadat de deal was gesloten had ik nog tijd voor een derde cache. Dit werd Betuweroute langs de bekende spoorlijn. Toen ik aan kwam lopen was er al een team aan het zoeken en samen gingen we verder. Het duurde even en gelukkig had ik een hulplijntje die hem recent al had gevonden. Deze dus even geraadpleegd en na even zoeken kon het andere team de cache blootleggen op een plek waar ik even daarvoor overheen had gekeken. Zo kon ik deze dus uiteindelijk na lang zoeken ook loggen. Nu was het tijd om naar huis te gaan. De terugreis verliep voorspoedig, dus ik had in Veenendaal nog tijd voor een extra cache over. Dat werd er een van de Powertrail, nr. 66 ?? 68. Deze was er later tussengeplaatst. Ik dacht dat de verstopmethode net als de andere powertrailcaches zou zijn, maar dat was vanmiddag misgegokt. Lang gezocht en uiteindelijk stootte ik bijna mijn hoofd aan de cache. Deze kon ik dus ook van het lijstje afstrepen. Alle cacheleggers weer bedankt voor het mogelijk maken van de zoektocht en team Ford-Custom bedankt voor de zoektocht en het gesprekje bij de Betuweroute.Waardering Wol, Water en Zeep (GC1PCZ4):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7
Waardering Wijngaard (GC3Y24A):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8
Waardering Betuweroute (GC3XHF6):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6
Waardering Powertrail Veenendaal (GC53V5F):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7
Geen opmerkingen:
Een reactie posten