maandag 12 mei 2014

11 mei 2014: STF Liverpool FC

                                        
Door andere verplichtingen kon ik 's middags niet gelijk op goudjacht gaan toen deze cache inline kwam. De jacht was dus voor de teams Jayleighs en Gewei. Toen ik 's avonds thuis kwam kreeg ik een appje van KaRoteam dat er nog steeds een STF te halen viel. Ondanks dat ik zeer weinig (eigenlijk niets) met voetbal heb besloot ik toch maar even een poging te wagen. Dus snel in de auto gesprongen en naar de Dwarsweg gereden. Bij het bospad kon ik de auto mooi langs de weg kwijt en vervolgens het pad aflopen. De GPS telde lekker af naar nul en gelukkig was het droog. Al snel was ik vlak bij het coordinaat gekomen en de laatste meters waren een kwestie van goed kijken. Al snel had ik een plek in het oog die ideaal leek om een geocache te verstoppen. Na een korte inspectie bleek dit ook inderdaad zo te zijn en kon ik mijn naam als tweede noteren in het logboekje. Toch jammer dat ik niet bij de goudjacht kon zijn, maar dat wordt vanzelf wel een keer goedgemaakt. In elk geval bedankt voor deze cache en hopelijk slaagt je cluppie er volgend jaar wel in kampioen te worden. In 2010 was de Superleague Formula GP in Assen neergestreken met een aantal raceauto's die gesponsord werden door voetbalclubs, waaronder 1 van Liverpool FC. Dat is de enige keer dat ik Liverpool in actie heb gezien. Hierbij een foto van het bewuste racemonster.
Superleague Formula GP 2010 Assen

Waardering Liverpool FC (GC53KRQ):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten