donderdag 29 augustus 2013

29 augustus 2013: Heltrail #2, #6 en bonus

Vandaag waren de laatste caches van de Heltrail aan de beurt. De puzzels waren thuis opgelost en leverden mooie coordinaten op. Van de locatie van Heltrail #6 had ik een vermoeden vanwege de hint. Na het avondeten op deze mooie avond nog een fietsrondje gemaakt. De eerste was Heltrail #2. Het was hier even zoeken aan welke kant van de weg ik moest zijn, er waren meerdere cachepaadjes. Uiteindelijk had ik de cache gevonden en kon ik mijn naam noteren en de code voor de bonus overnemen. Nu weer op de fiets voor nummer #6. Hier was het even zoeken naar het juiste plekje en nano's zijn erg klein. Uiteindelijk had ik hem in handen, maar toen kwam probleem twee, het openen van de nano. Het koste wat moeite, maar uiteindelijk was het toch gelukt. Nu kon ik weer terug naar huis en even langs de bonus. Deze had ik al zien zitten bij een wandeling, maar het loggen van de bonus wilde ik pas doen nadat ik alle caches van de Trail gelogd had. Dus dat moment was nu aangebroken. Nadat ik deze ook gelogd had ging ik weer naar huis. Onderweg heb ik nog een ander team gesproken dat bezig was met zoeken naar nr. #5. Leuk om ervaringen uit te wisselen.

Waardering Heltrail #2 (GC4JA7G):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moelijkheidsgraad puzzel: 8
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Waardering Heltrail #6 (GC4JAP6):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moelijkheidsgraad puzzel: 8
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Waardering Heltrail Bonus (GC4JAPT):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moelijkheidsgraad puzzel: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7
31 Days of Geocaching 29 of 31

Geen opmerkingen:

Een reactie posten