donderdag 22 augustus 2013

10 augustus 2013: Sssst

Vandaag werd de thuisreis weer aanvaard na twee weken vakantie in de Moezel. Qua geocaches is een mooie score behaald van 20 stuks. Omdat er in augustus elke dag een souvenir is te verdienen door een geocache te loggen ging ik er deze avond op de fiets op uit om nog een cache in het Binnenveld te zoeken. De puzzel van Ssssssssst! was al een tijdje terug opgelost. Veel vogelgeluiden zijn beluisterd en uiteindelijk had ik de goede op papier staan en het coordinaat was ook goed. Vanavond was dus het moment gekomen om op de fiets te springen. Na een korte fietstocht bereikte ik de aangegeven locatie en kon ik al snel de cache te voorschijn toveren. Na mijn naam genoteerd te hebben kon ik weer op de fiets naar huis.

Waardering Sssssst! (GC4F9HE):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moelijkheidsgraad puzzel: 8
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8
31 Days of Geocaching 10 of 31

Geen opmerkingen:

Een reactie posten