donderdag 29 augustus 2013

24 augustus 2013: STF Floraduct

Op deze zaterdagmorgen nog even de sociale media checken voordat de boodschappen gedaan worden. Zojuist is er weer een geocache online gekomen in Veenendaal. Deze keer een tradi in de wijk Petenbos. Snel even op Google Maps kijken waar het is en op weg om deze als een van de eersten te kunnen loggen. Als ik ter plekke de auto parkeer zie ik al een ander team aan komen lopen. Nadat ik ook op de cachelokatie ben gearriveerd zoeken we samen. Op de eerste plek waar ik aan de gang ga is het gelijk al beet en hou ik de petling in mijn handen. Als ik het logboekje open blijk ik een STF te hebben. Helaas deze keer niet eerste, maar zilver is ook mooi en gelijk het souvenir voor vandaag verdiend. Ik teken het logboekje en geef hem door aan het andere team, Veenwalkers dat de TTF mag noteren. Ik was nog nooit in dit parkje geweest, maar een leuk plekje zo.

Waardering Floraduct (GC4KDJ4):
Moeilijkheidsgraad: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6
31 Days of Geocaching 24 of 31

Geen opmerkingen:

Een reactie posten