donderdag 22 augustus 2013

12 augustus 2013: Bennekomse Hooilanden

Op deze vakantiedag voor de derde keer het Binnenveld in om een geocache te loggen.
Deze keer de multi Bennekomse Hooilanden. Omdat ik wat afval naar het brengstation moest brengen deze keer niet op de fiets, maar met de auto. Nadat ik gestort had snel doorgereden en de auto geparkeerd. Na een kleine wandeling kwam ik aan bij het informatiebord, dit was wel even zoekwerk, want het was aardig door begroeiing overwoekerd. Nadat ik de vragen had opgelost nu op zoek naar de cache. Deze was snel gevonden op de uitgerekende plek. Na wat zoekwerk om de cache geopend te krijgen heb ik hier mijn naam in het logboekje bij kunnen schrijven.


Waardering Bennekomse Hooilanden (GC4F8BT):
Moeilijkheidsgraad: 7 
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8
Route: 7
31 Days of Geocaching 12 of 31

Geen opmerkingen:

Een reactie posten