zaterdag 24 augustus 2013

15 augustus 2013: FTF De Trechter


Na met een voldaan gevoel weer thuis gekomen van de multi's Betuws Fruit en Marspolder (zie http://www.bert4169.blogspot.nl/2013/08/15-augustus-2013-betuws-fruit-en-de.html) was het na het avondeten tijd om de auto weer bij te vullen met benzine. Voor het vertrek nog even de sociale media checken en daar was weer een geocache bijgekomen in Veenendaal. Een snelle blik op Google Maps leerde dat deze weliswaar aan de andere kant van Veenendaal lag, maar met een mooie Rondweg moet het toch snel te doen zijn. Dus snel in de auto gesprongen en naar de aangegeven plek op het bedrijventerrein gereden. Hier aangekomen was het deze avond een doodse stilte. In alle rust kon ik beginnen met het afbreken van de steenhoop. Toen ik de onderste steen boven had was daar een mooi zwart kokertje waar nog geen enkele naam op de logrol stond. Mijn eerste FTF was binnen. Even naar de auto gelopen om mijn naam te noteren op de eerste plek. Terwijl ik in alle rust zat na te genieten van mijn succes kwam de volgende cacher er al aanscheuren in zijn bolide. Om hem niet te lang te laten zoeken ben ik uitgestapt en met de opmerking "ik heb wat jij zoekt, gefeliciteerd met je STF" overhandigde ik hem de cache. Het bleek KaRoteam te zijn waarvan ik de dag ervoor Voetbalclubs had gelogd. Terwijl we stonden te praten verscheen team Brandewijn op de fiets en even later Meivlinder. Zo werd het even een gezellig onderonsje. Nadat iedereen de bekende administratieve handeling had verricht heb ik de cache weer netjes op zijn plekje teruggestopt en kon de dorst van mijn cachemobiel gelest worden.


Waardering Trechter (GC4JNT0):
Moeilijkheidsgraad: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

31 Days of Geocaching 15 of 31

Geen opmerkingen:

Een reactie posten