vrijdag 8 mei 2015

7 mei 2015: Ede







Nadat de buien waren weggetrokken had ik nog even zin om een avondje te gaan geocachen. Omdat het al wat later op de avond was ging ik de Kenniscampus Ede doen. Niet te ver van huis en op deze avond in de meivakantie ook weinig muggles bij de scholen. De campus is wel bekend en alle waypoints worden dan ook vrij snel gevonden. Af en toe is het wel zoeken naar de juiste foto. toch gaat dit redelijk snel, met name tegen het eind als er steeds minder mogelijkheden overblijven. Bij de studentenwoningen is het nog gezellig druk, maar ok daar herken ik de foto vrij makkelijk. Nadat ik waypoint 1 als laatste heb gedaan ga ik rekenen en komt er al snel een mooi en logisch coordinaat uit. Ook de slotcode wordt berekend en ik rijdt een stukje met de auto naar het berekende GZ. Daar is het even zoeken om mijn aanmelding te noteren, maar ook dat lukt en de slotcode klopt ook. Nadat ik gelogd heb maak ik nog even een praatje met een medewerker die erg nieuwsgierig is wat geocachen inhoud. Hij weet van de cache die op het terrein is geplaatst, maar niet wat onze leuke hobby inhoud. Na een korte uitleg en een praatje sluit ik de cache weer netjes af en ga weer verder. Ik heb nog wat tijd over en het is goed licht dus ik besluit om Jan Toorop te doen van Team Gewei.
Na een korte autorit sta ik in de bekende laan en na even zoeken en een hint van de opa van Team Gewei vind ik al snel de cache en kan ik ook deze loggen. Smitjes en Gewei bedankt voor deze leuke caches.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten