vrijdag 15 mei 2015

15 mei 2015: Ede

Mijn vrou moest vandaag voor controle in het Gelderse Vallei Ziekenhuis zijn, dus tijdens het wachten even een paar caches in Ede met een bezoek vereerd. De eerste was TB & Coin Hotel "De Schilderijen". Nadat ik mijn auto had geparkeerd was de cache snel gevonden. Nadat ook de sleutel te voorschijn was getoverd kon ik het hotel openen. Na het loggen nog even een TB geruild en op naar de volgende. Dit was de voortuincache van Team Nessa. Na een korte autorit was deze al van een afstandje te zien. Het huis was duidelijk herkenbaar als Team Nessa's home, dus dat kon niet missen.  Hier ook het logboekje getekend en een TB geruild. Toen kreeg ik een appje dat mijn vrouw klaar was in het ziekenhuis. Toch weer twee caches in Ede omgezet in een smiley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten