woensdag 29 oktober 2014

29 oktober 2014: Aangereden in Blaricum

Vandaag opnieuw vanuit het werk een kleine omweg gemaakt om een cache te zoeken. Deze keer een cache in Blaricum bij het Tergooi Ziekenhuis. Deze lag vlak bij de ingang van de ambulancepost. De auto parkeerde ik op een kleine afstand en ik wandelde een stukje naar de cachelocatie. Daar aangekomen stonden twee ambulancebroeders een sigaretje te roken en bestookten met gelijk met tips of ik warm of koud was. Handig zulke toeschouwers die je aanmoedigen. Ze vonden het erg leuk dat er een cache op hun terrein lag en keken graag naar zoekende cachers. Gelukkig had ik al een idee waar de cache zou kunnen liggen en na even een paar mogelijkheden te hebben gechecked had ik hem tot verbazing van mijn publiek snel te pakken. Deze methode was ik al een paar keer eerder tegengekomen. Na het loggen en weer terugstoppen heb ik nog even een praatje met de heren gemaakt. Ze vertelden me hoe de cache aan zijn naam is gekomen, een erg originele reden die ik hier niet ga verklappen. Ik heb ze nog een rustige dienst gewenst en bedankt voor de hulp. Satellietje bedankt voor deze leuke cache.

Waardering Aangereden - RAV (GC3FVXV):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten