woensdag 29 oktober 2014

28 oktober 2014: Kunst op de rotonde

Kort na 20.00 uur klonk weer het bekende signaal op de telefoon. Weer een nieuwe geocache in Veenendaal. Deze keer op een kleine kilometer afstand. Was ik de afgelopen week nog geplaagd door een pijnlijke rug, nu was het weer iets beter en ik besloot een kansje te wagen. Dus snel schoenen en jas aan en op naar de rotonde bij de Weverij. Inmiddels had ik al begrepen dat de eerste twee podiumplekken al vergeven waren aan cachemaatjes KaRo en Jayleighs. Toen ik aankwam stonden ze nog na te praten. Een snelle greep leverde mij de petling en daarmee de derde plek op. De rotonde met de beroemde krul is wel bekend op deze belangrijke kruising in Veenendaal. 

Waardering Kunst op de rotonde (GC5FA1Z):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten