woensdag 1 oktober 2014

1 oktober 2014: Kaaskoppen in Hilversum

Op weg van mijn werkplek bij de EO naar station Hilversum Sportpark om de trein te pakken naar huis maakte ik ook vandaag een kleine omweg om een cache te pakken. Vanavond was mijn keuze gevallen op Kaaskoppen. Na een klein stukje fietsen via een route die ik normaal gesproken niet neem kwam ik aan in deze winkelstraat. Het was erg druk op dit tijdstip en ook de kaaswinkel stond erg vol. Gelukkig kon ik een beetje uit het zicht staan en al snel had ik in de gaten waar de cache ongeveer moest liggen. Na even grabbelen had ik de nano in handen en deze keer kon ik zonder veel moeite het rolletje te pakken krijgen om mijn naam te noteren. Na deze weer keurig opgerold te hebben kon ik de nano zonder al te veel moeite terugplaatsen en fietste ik via deze kleine omweg naar het station. 

Waardering Kaaskoppen (GC5BX9W):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten