vrijdag 15 augustus 2014

8 augustus 2014: De grootste geocache van Nederland


En toen was de vakantie in Zuid Limburg weer voorbij. Twee mooie weken gehad met een hoop interessante geocaches en veel mooie plekjes ontdekt.Op de terugreis kwamen we langs de grootste van Nederland en die moest natuurlijk ook bezocht worden. Dus van de A73 af en even in Horst op bezoek hier. Het was even stoeien met het slot, maar toen stond ik in de cache. Ik liet mijn naam achter in het logboek en na het afsluiten van de cache kon ik weer verder op weg naar huis. Volgens mij is de claim van de grootste van Nederland voor deze wel terecht. Er is veel ruimte om een flinke TB achter te laten en van binnen was hij ook erg gezellig ingericht.


Waardering De Grootste van Nederland (GC536YY):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8



Geen opmerkingen:

Een reactie posten