donderdag 18 juli 2013

17 juli 2013: Rouveen + Zwolle

De oudste dochter ging bij haar nichtje in Rouveen logeren en na haar afgezet te hebben nog even een paar caches doen. De eerste was de Staphorster Eerste Carpool Cache. Al vaak langsgekomen, maar nu gelegenheid gehad om te loggen. Hij was snel op de aangegeven plek gevonden. Nu eens niet in het fietsenhok, maar gewoon tussen de bomen. Vervolgens doorgereden naar Zwolle. Ik wilde een aantal doen uit de serie "In de Voortuin" in Zwolle Zuid. De eerste op mijn lijstje was nr. 5 Reservaat Oldeneel. De auto geparkeerd, uitgestapt en na even zoeken was deze uiteindelijk op een originele plek gevonden. Echt heel onopvallend. De petling was wel even peuteren het is uiteindelijk toch gelukt om deze tevoorschijn te toveren en mijn naam op het papiertje bij te schrijven. Een erg mooie locatie zo bij de IJsseldijk. Helaas was het op deze plek en verderop langs de route erg druk met lopers en fietsers met alle mogelijke snelheden. Ongezien zoeken en loggen was dus verder onmogelijk. Na deze twee ben ik dus maar weer naar huis gereden, maar de locatie onthoud ik zeker om op een rustiger moment terug te komen.

Waardering Staphorster Eerste Carpool Cache (GC1MZEM):
Moeilijkheidsgraad: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Waardering In de Voortuin #5 Reservaat Oldeneel (GC3D52M):
Moeilijkheidsgraad: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten