zaterdag 19 december 2015

19 december 2015: Soesterberg

Vandaag moest ik voor een afspraak in Soesterberg zijn. Na de afspraak had ik nog even tijd om wat te cachen en ik besloot om dat rondom de voormalige vliegbasis te doen. Hier heb ik in mijn jonge jaren heel wat uren doorgebracht met vliegtuigspotten, dus even tijd voor een beetje nostalgie. De eerste was op het industrieterrein vlak bij de oude spottersplek, bij de ambulancepost. Deze werd snel gevonden, gelukkig was het erg rustig. Daarna even verder om de basis heen naar "Met stip op de kaart .... Nederland". Deze lag vlak bij restaurant 't Hoogt en daar parkeerde ik mijn auto. De aanwijzing was snel gevonden en na een berekening dook ik het bos in. Daar was net een ATB wedstrijd afgelopen. Het parcours was nog uitgezet met linten, maar verder was alles rustig. Na even zoeken en iets van een ander perspectief zien had ik al snel de cache in handen. Deze werd vlot gelogd en hierna nog even een laatste cache doen op het militair oefenterrein "De Stompert" Dit was een oudje uit 2001, "Greetings from the South". Ook deze was na een korte mooie wandeling snel gevonden in dit uitgestorven gebied. Alle leggers bedankt voor de mooie caches. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten