zaterdag 19 december 2015

15 december 2015: Stadsmulti's in Utrecht

Oude Gracht
Voor mijn werk reis ik dagelijks van Veenendaal naar Hilversum. Vaak doe ik dit per trein waarbij ik in Utrecht overstap. Zo af en toe verleng ik de overstap om een paar waypoints van multi's te bezoeken die op loopafstand van het Centraal station liggen. Erg leuk om te doen en door er steeds een paar uit te pikken kost ht vrij weinig tijd. Zo had ik ook de waypoints van Stadswandeling Utrecht bezocht in de afgelopen dagen. Een erg leuke multi waarbij op verschillende plekken in de binnenstad woorden gezocht moesten worden en aan de hand hiervan de getallen van het eindcoordinaat berekend worden. een paar waypoints die verder weg lagen van het station probeerde ik via internet op te lossen en uiteindelijk had ik alle getallen te pakken en kon ik het coordinaat berekenen. Vandaag dus in Utrecht even het station uitgelopen om deze cache te zoeken. Deze was niet moeilijk te vinden en al snel stond mijn naam in het logboekje. Vervolgens ging ik nog een andere korte multi doen op de Oude Gracht. Dit was "De Letters". Na een korte wandeling stond ik op het startpunt waar de vragen snel beantwoord konden worden en na een berekening ging ik op pad naar de cache. Een leuke korte wandeling net buiten het drukken stadscentrum en ik kon deze cache ook vrij vlot vinden dankzij de hint. Nu kon ik weer terug naar het station om de trein naar Veenendaal te nemen. Leuk om op deze manier Utrecht in etappes te verkennen. Bedankt daarvoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten