maandag 29 juni 2015

27 juni 2015: Eindelijk de Paddenstoelenroute voltooid

Bijna een jaar geleden kwam de Paddenstoelenroute van Geomeintjes en Gewei uit. Ik had daar gelijk al 4 maal FTF en het vervolg van de serie heb ik later gedaan. Er ontbraken er echter nog 6. Die waren op deze mooie zaterdagavond aan de beurt. 's Ochtends had i kal blik gehaald bij de nieuwe I Love geocaching in De Klomp van Jayleighs. Daarbij gelijk een mini-eventje gehd waarbij ik ook kennis heb gemaakt met Hanneke e Martin uit Deurne. Deze Brabantse cachers stonden in Lunteren op de camping om de Powertrail te doen en nu konden ze hier dus ook een podiumplek scoren.
's Avonds dus op pad om een aantal Paddenstoelen te zoeken. De route liep langs twee caches van de Gewoon omdat het kan serie #8 en #15, dus die ook gelijk meegepakt.
De eerste paddenstoel die er aan moest geloven was #11 bij het buurtschap De Valk. De paddenstoel werd gespot en de benodigde getallen opgezocht. Na conversie van het RD coordinaat was het een klein stukje met de auto en na even zoeken had ik de cache te pakken. Vervolgens moest #12 er aan geloven. Ook deze was een klein stukje verder en na het noteren van de getallen en uitrekenen van het coordinaat werd ook deze snel gevonden. Even verder stond de paddenstoel die bij #13 hoorde en na ook hier de cjfers te hebben gezocht voor het coordinaat werd ok deze vlot gevonden. Nu had ik alleen paddenstoelen #5 en #21 te doen. De eerste was offline geweest omdat de paddenstoel was verdwenen, maar met een andere opdracht was deze net weer online gekomen. Even zoeken naar de goede getallen en ook deze cache was gevonden. De laatste was #21. Deze had ik thuis al opgelost nadat ik de gegevens van de paddenstoel op de foto had gezet en nu werd deze ook vlot gevonden. Ik had ook alle getallen voor de bonus genoteerd en het goede coordinaat berekend. Dat was de geochecker met me eens, dus die ligt klaar om een keer te loggen als ik in de buurt ben.
Dit was een leuke besteding van een mooie zomerzaterdagavond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten