maandag 29 juni 2015

25 juni 2015: Walk of Fame

Vanavond moest i keven wat onderhoud doen aan mijn Walk of Fame #2. Een mooie gelegenheid om geleijk een paar andere van de serie mee te pakken. De eerste was de wherigo van Team Gewei. Deze begon goed, maar gaf even later eerst problemen dat de app vastliep en toen ik eenmaaal in de buurt van de cache kwam schoot hij ineens door. Dus de eerste DNF voor vanavond. Vervolgens een nieuwe eigen cache geplaatst en daarna WoF #6 van KaRoteam geprobeerd. Deze ging ook prima totdat ik het final had uitgerekend. Op de een of andere manier bleef de kompasnaald op 10 meter steken en wat ik ook deed, ik kam niet verder. Ook hier dus een teleurstellende DNF. De laatste vn ht rijtje was de WoF van Te&Ti. De puzzel was thuis al opgelost en gelukkig leverde deze geen problemen op en kon ik hem makkelijk loggen. Ik  oet dus nog een keer terug naar de Defensieweg om de resterene WoF caches te doen. Dat is natuurlijk geen straf, want dit is een erg mooie omgeving om te wandelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten