zaterdag 26 april 2014

26 april 2014: STF Zwervershonk

Gisterenavond laat was deze online gekomen, maar toen vond ik het weer te slecht om er op uit te gaan. Bovendien had ik mijn twijfels of deze wel 24/7 toegankelijk is. Vanmorgen in alle vroegte dus voor de boodschappen even een omweg gemaakt naar deze locatie. Als kind zat ik hier bij de Zwervers en dus heeft deze cache speciale betekenis voor me. Het oude zwervershonk ken ik goed en in dit bos heb ik dan ook heel veel uren doorgebracht. Bij het bos aangekomen staat er al een auto geparkeerd en loopt al iemand te zoeken. Ik ga ook het bos in en na een flinke tijd zoeken heeft Team Nimpie de cache in handen op een plek waar ik even te voren niets heb kunnen vinden. De FTF is hem gegund, als voorzitter van de scoutinggroep. Na even een fotootje gemaakt te hebben voor het archief en even gepraat te hebben gingen we er weer vandoor op weg om Koningsdag te vieren. Wel heb ik bij deze cache twijfels of hij wel goed is. Ten eerste is dit bos volgens mij niet 24/7 toegankelijk. Daarnaast denk ik dat deze cache op privéterrein ligt in het Schupse Bos. IK ben dus benieuwd of de CO toestemming heeft gekregen voor deze, overigens mooi uitgevoerde cache.




Waardering 't Zwervershonk (GC53DH5):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten