dinsdag 22 april 2014

22 april 2014: Weer een stukje Powertrail Veenendaal





Omdat het mooi weer was ging ik na het avondeten nog even een stukje fietsen. Eerst even verder werken aan mijn nieuwe multi-cache en daarna nog een stukje van de Powertrail Veenendaal. Deze keer het stuk dat het dichtst bij mijn huis rondom het industrieterrein "Nijverkamp". Al snel werd de eerste gevonden op de Wageningselaan, nr. #86. Hierna verder gefietst het nu rustige industrieterrein op. In een vlot tempo werden achtereenvolgens #84, #82 en #80 op het industrieterrein gevonden. Vanaf nr # 78 werd het uitzicht beter. Ik was nu op de Middelbuurtseweg, aan de ene kant nog de bedrijven, maar aan de andere kant van de weg weilanden en uitzicht op de bossen van de Utrechtse Heuvelrug. Het was hier ook wat drukker met fietsers en hardlopers. In een rap tempo werden hier de petlings te voorschijn getoverd. Bij sommigen waren al duidelijke cachepaadjes te herkennen. Toen ik uiteindelijk bij nr. #68 kwam had ik weer een mooi stukje van de Powertrail gedaan, van de Wageningselaan tot aan de Rondweg-Oost. Zo komen we langzaam maar zeker steeds verder met het wegwerken van de openstaande puntjes in Veenendaal. Een leuke trail om op mooie zomeravonden een stukje te doen.

Waardering Powertrail #86 t/m #68:
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten