dinsdag 17 september 2013

17 september 2013: Nieuwe caches in Veenendaal

En weer vandaag een twitterbericht dat er een nieuwe geocache online was gekomen in Veenendaal. Omdat ik toch nog wat boodschapjes moest doen gelijk hier maar langs na het avondeten. Toen ik aankwam hoorde ik spelende kinderen bij het speeltuintje. Achteraf bleken deze waarschijnlijk bij Team Nessa te horen, maar ik dacht dat het kinderen uit de buurt waren. Ik besloot dus om eerst maar de boodschappen te halen en daarna weer terug te komen. Onderweg naar de supermarkt kwam ik nog langs de nano bij de Nieuwe Molen. Deze dus ook maar gelijk meegepikt. De eerste versie had ik al, dus deze moest ook worden omgezet in een smiley. 
Bij de molen was het even zoeken, maar al snel had ik hem in handen. Dankzij een paperclip kon ik het rolletje bevrijden en mijn naam er op schrijven. Leuk dat op deze plek weer een nieuwe cache ligt. Nu eerst naar de Hoogvliet voor de boodschappen en daarna als een speer weer terug naar X marks the spot. Het regende nu erg hard toen ik uit de auto stapte en de kids waren weg. Toen ik het pleintje op kwam was het al een gezellige boel met andere cachers. Ik hoefde niet te zoeken, maar kon de rol overnemen van Team Gewei. Dat is ook wel een keer lekker, zeker als ik de logjes van de anderen lees hoe lang ze bezig zijn geweest. Na de administratieve verplichtingen kwam voor mij het moeilijkste deel van deze cache, het oprollen van de rol en deze in de nano frommelen. Daarna nog even gezellig staan praten met de rest en toen weer snel naar huis. Gelukkig was het door het slechte weer deze avond niet druk met spelende kinderen, maar ik weet niet hoe lang deze in een mooie zomer standhoud.

Nu afwachten op de volgende cache in Veenendaal.....

Waardering De Nieuwe Molen Reloaded (GC4MVNY):
Moeilijkheidsgraad: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering X marks the spot (GC4NC62):
Moeilijkheidsgraad: 7
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten