woensdag 11 september 2013

11 september 2013: Met stip op de kaart .....Veenendaal

Eindelijk heeft het stippenvirus ook Veenendaal bereikt en is er een "Met stip op de kaart" cache gelegd. Vandaag ben ik vanaf station Veenendaal-Centrum niet rechtstreeks naar huis gegaan maar even via een kleine omweg om deze stip om te zetten in een smiley. Na een korte wandeling door de woonwijk arriveerde ik op de plek van bestemming. De bewoner van het huis bleek een oude kennis van mijn schoonouders te zijn. Al snel had ik in de gaten waar de cache verstopt was. Helaas was er niemand die ik kon verleiden tot een dansje. Dat is maar goed ook, want ik ben niet bepaald lenig in de heupen. Na het loggen de cache weer teruggeplaatst en naar huis gelopen. Dit was mijn eerste stippencache.

Waardering Met Stip op de kaart......Veenendaal (GC4MRJE):
Moeilijkheidsgraad: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Vandaag is trouwens ook mijn eigen tweede geocache gepubliceerd: http://www.geocaching.com/geocache/GC4MG2M_back-to-the-cold-war. Deze is gebaseerd op mijn andere grote hobby, vliegtuigspotten en dan met name de beginperiode in de 80-er jaren toen er nog veel te spotten en te fotograferen was in Nederland, Belgie en Duitsland. Internet bestond toen nog niet, dus een dagje vliegtuigspotten was een groot avontuur en je wist 's ochtends niet waar je 's avonds mee thuis kwam. Een leuke tijd waarin ik veel heb meegemaakt bij Soesterberg, Volkel, Leeuwarden en andere bases.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten