zondag 4 december 2016

2 december 2016: Kasteel Doorwerth



Tussen twee afspraken door in Ede en Doorwerth had ik nog flink wat tijd over. Een goede gelegenheid dus om een mooie cache uit te zoeken in een omgeving waar ook nog leuke foto's te maken zijn. Daarom maar naar Kasteel Doorwerth in de uiterwaarden van de Rijn. Ik had de multi "Een ridderlijk leven" uitgekozen. Een mooi rondje om het kasteel. Helaas werkte het weer niet echt mee met af en toe miezerige regen en weinig licht voor goede foto's, maar het leuke rondje maakte veel goed. Ik was om kwart voor elf klaar met de multi, maar omdat het kasteel pas om 11.00 uur openging kon ik de cache nog niet loggen. Daarom liep ik eerste een stukje naar de Earthcache op de Boersberg. Onderweg ook nog even wat pogingen gedaan om paddenstoelen te fotograferen, maar macro-fotografie vraagt nog wel even wat oefening. Nadat de vragen van de earthcache waren beantwoord kon ik weer terug naar het kasteel dat inmiddels open was en waar ik al snel de cache vond.








1 opmerking: