donderdag 10 september 2015

26 augustus 2015: 't Veen anno 2015

En weer een nieuwe multi in Veenendaal. Deze lijkt me als geboren en getogen Veenendaler een uitdaging om vanuit de leunstoel te doen. Veel plekken zijn el ongeveer bekend, dus via streetview kan een hoop achterhaald worden en wat daarop niet te zien is kan herrekend worden als je weet op welk coordinaat je ongeveer uit moet komen. Ook wel leuk om te proberen hoever je kan komen. Uiteindelijk lukte het me prima en ik had na een uurtje puzzelen een coordinaat staan waarvan ik het idee had dat dit kon kloppen. Het was een paar honderd meter bij mijn huis vandaan, maar de tijd waarop ik kon loggen was verstreken. De volgende dag dus maar uit het werk even langsgereden en toen ik op de bekende plek aankwam zag ik gelijk al waar de cache zich bevond en zo kon ik deze loggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten