vrijdag 4 september 2015

12 augustus 2015: Vogelaar in Overberg

En weer een keer uit het werk een omweg gemaakt om een paar nieuw geplaatste caches te loggen. Deze keer waren het twee vogels van Roelof in het bosje langs de Haarweg bij Overberg. Dit waren de IJsvogel en de Grote Bonte Specht. Het bosje is inmiddels bekend omdat Roelof hier meer caches heeft geplaatst.
Ik parkeerde mijn auto langs de weg en daarna liep ik het bospad in. Na een kleine kilometer kwm ik aan bij de Ijsvogel. Het was hier even flink zoeken, er liepen nogal wat paadjes her en der. Uiteindelik lukte het me om de cache te lichten en mijn naam op het logboekeje te schrijven. Nu weer een stukje verder lopen om de Grote Bonte Specht te vinden. Deze leverde een stuk minder problemen op en nadat ik ook deze had getekend kon ik naar huis voor het avondeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten