woensdag 22 april 2015

22 april 2015: GeoTour St. Vituskerk Hilversum



In de middagpauze maar even een lekkere wandeling gemaakt om de GeoTour cache bij de St. Vituskerk in Hilversum te doen. Deze kerk is al an grote afstand te zien. 00Ik had speciaal voor deze cache een batterij gekocht van een bekend merk. Na een korte wandeling van 700 meter zag ik de cache al van een afstandje. Met behulp van de code had ik het deurtje al snel open. Toen begon de puzzel pas. Nadat de batterij contact had gemaakt was het even kijken wat de bedoeling was. Al snel had ik dit door en na de opdracht goed te hebben uitgevoerd kreeg ik een "Sesam open u" ervaring en liet het doosje met logboek zich zien. Dit was een erg creatieve cache en ik was iets dergelijks nog niet eerder tegengekomen. Deze kon ik nu tekenen en het codewoord noteren. Mijn score voor de GeoTour staat nu op 5 caches in 2 dagen. Binnenkort weer verder met deze mooie Tour.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten