woensdag 15 april 2015

15 april 2015: Anonieme Geocachers

Op deze prachtige dag moest er gewoon gewerkt worden. Onder werktijd kwam deze cache online en, verslaafd als ik ben deze even op de watchlist gezet om te kijken of er logjes kwamen voor het podium. Zoals e verwachten kwam de eerste van Zouk en vervolgens Team Thorocatchers. Toen de werkdag er op zat was het hierbij gebleven, dus onderweg van Hilversum naar Veenendaal een kleine omweg gemaakt om deze te loggen.
Op  verschillende van de gestelde vragen moet ik met ja antwoorden, dus ik scoor vrij hoog op de verslavingsschaal, maar dit is een prettige verslaving, zonder bijwerkingen. Inderdaad zoals in de listing staat, als het niet voor het podium was had ik beslist niet naar Woudenberg gereden speciaal voor deze voortuincache, dus aan de andere kant valt mijn verslaving wel mee. Mijn voorkeur ligt meer bij caches met een bijzonder onderwerp, het liefste iets historisch of over de Tweede Wereldoorlog.
In elk geval, toen ik mijn auto geparkeerd had was het nog een korte wandeling en ik zag de cachelocatie al van een afstandje. Toen ik hem te pakken had bleek ik deze als derde nog te kunnen loggen ruim 5 uur na publicatie. Team 2bmws bedankt voor deze leuke cache.



Waardering Anonieme Geocachers (GC5RFTZ):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten