zaterdag 7 maart 2015

6 maart 2015: Ede

Nadat ik voor wat onderzoeken in het Gelderse Valei Ziekenhuis was geweest besloot ik nog even een paar caches mee te pakken die daar in de buurt lagen. De eerste was Nevelstenen naast de parkeergarage. Nadat ik klaar was in het ziekenhuis liep ik even naar de Nevelstenen om de cache te zoeken. Dit was makkelijker gezegd dan gedaan en ik greep een paar keer mis. Na nog even goed de stenen aan een onderzoek te onderwerpen had ik al snel iets in de gaten dat duidelijk daar niet hoorde. Nadat ik dit te pakken had bleek dit inderdaad de cache te zijn die ik daarna kon loggen. Hierna de auto ophalen in de naastgelegen parkeergarage om vervolgens onderweg te gaan naar CineVino in de geluidswal langs de A12. Bij deze was ik pas al geweest, maar toen was de petling vastgevroren in de buis en was er geen beweging in te krijgen. Vandaag had ik ruim voldoende water bij me om een nieuwe poging te wagen. 
Na een korte autorit stond ik bij de geluidswal en kon ik een nieuwe poging wagen. Al snel kwam de koker boven drijven en kon ook deze gelogd worden. 
Hierna had ik nog een opgeloste mysterie, H=1. Na weer een korte autorit werd ook deze redelijk snel gevonden. Vandaag dus weer 3 smileys op de kaart van onze buurgemeente Ede getoverd.

Waardering Kunst in Ede: Nevelstenen (GC4GJ0C):
Moeilijkheidsgraad cache: 8
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8

Waardering CineVino (GC42KKN):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8

Waardering H = 1 (GC4M55E):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten