zaterdag 8 november 2014

8 november 2014: Powertrail Veenendaal in Overberg



Bij het uitkomen van dit stuk Powertrail zat ik thuis met een pijnlijke rug. De podiumjacht was deze keer dus niet aan mij besteed. Nu ging het weer wat beter en het weer was prima, dus een mooie gelegenheid om de Powertrail weer schoon te vegen. Ik begon bij het hoogste nummer en werkte zo naar het begin toe. Dit deel van de route loopt door Overberg via de Eindseweg en de Haarweg. Ik deed het met de auto en flinke stukken wandelend. Ik begon bij nr. 101 op de Eindseweg. Deze was vlot gevonden en ik kon goed de weg aflopen naar 99 en 97. Vervolgens kon ik weer een stukje verder rijden door dit mooie gebied en na deze geparkeerd te hebben bij 95 kon ook deze snel worden gelogd. Nr. 93 was even wat meer zoeken, maar na een kleine 5 minuten had ik deze petling ook in handen. Na weer een stukje verder rijden parkeerde ik de auto weer om nr. 91 en 89 te loggen. 
Monument
Nu verder naar nr 87. Deze lag iets verder in een zijpad en toen ik daar de auto parkeerde was er al een team aan het zoeken. Ze kwamen uit Veldhoven en zaten in een Landal huisje.Het zoeken was hier wat lastiger, maar uiteindelijk vond dit team de petling. Na nog even gepraat te hebben gingen zij weer verder naar nr. 89 en ik ging terug naar nr 85 bij het monument. Ook deze was snel gevonden. Nu kon ik weer een klein stukje lopen om 83 te pakken. Ook deze leverde geen probleem op. Nu miste ik alleen nog nr. 71a die iets verder op de Kooiweg ligt. Na een korte autorit kwam ik daar aan en ik had hier bij het loggen toeschouwers in de vorm van herten en een albino kangoeroe. Dit was weer een leuk stukje om even eer uit te zijn in de omgeving van Veenendaal. KaRoteam bedankt voor dit leuke stukje Powertrail.

Waardering Powertrail Veenendaal 71a en 83 t/m 101:
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten