zondag 23 november 2014

18 november 2014: Goudjacht bij de Hartenberg

Hoe een rustige dinsdagavond ineens omslaat in een podiumjacht. Eerder op de avond was al een tradi bij De Hartenberg online gekomen, maar gezien de afstand dacht ik daar kansloos te zijn. Bovendien werd het al aardig donker. Even later komt er ook een nieuwe mysteriecache online, dus maar even gekeken. Vaak blijven deze wat langer vrij voor het podium. Deze interactieve cache was leuk bedacht en al snel had ik de goede plek op de foto aangeklikt. Via de app had ik al contact gehad met Ronald en Daphne. Zij waren ook in voor een goudjacht, dus ik pikte Daphne op en samen reden we naar Roekel. Zoals het Veense gezegde luidt, gas op de lolly en gaan met die banaan. Al snel stonden we bij het bosjes waar we al door Gewei en Geomeintjes werden verwelkomd. Daphne testte of de sloot droog was. Dat was gelukkig het geval, dus we stonden al snel in het bosje te zoeken. Na een paar minuten hadden we de cache gevonden en ik mocht als eerste loggen. Na een kort geopraatje met Gewei en Geomeintjes gingen we verder naar Dakloos ? Hier was de STF en de TTF toch nog vrij.
Na een korte rit arriveerden we bij de Hartenberg waar net op de cachelocatie een activiteit was afgelopen. Bijna alle deelnemers waren vertrokken, dus we konden rustig zoeken. Al snel had ik de cache gevonden en we konden de STF en de TTF binnenhalen. 
Tenslotte wilde ik nog een derde cache doen. Deze was een dag eerder online gekomen op het terrien van de Hartenberg, dus vlakbij de plek waar we nu waren. Na een korte autorit zag ik de cache al toen ik de parkeerplaats op reed. Helaas was het donker, dus van de mooie omgeving was weinig te zien, maar het lijkt met hier best een leuke plek. Na het loggen reden we weer terug naar Veenendaal. Geomeintjes, Gewei en Hartenberg bedankt voor deze leuke caches.

Waardering Interactieve Cache (GC5GP96):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8

Waardering Dakloos ? (GC5GP6P):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Kijk, kijk, kijk, kijk, ik ben een .... (GC5DM84):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7


Geen opmerkingen:

Een reactie posten