zaterdag 7 december 2013

7 december 2013: 2 caches in Veenendaal

Op deze zaterdagmorgen moest ik even ergens een coin kwijt die ik al te lang bij me had. Daarom nog even snel op pad gegaan om deze te droppen. Gelukkig had ik nog een gaatje in Veenendaal, dus even richting de Wok gereden voor "Langs de Grote Beer: NOA". Doordat er een aantal auto's voor de plek geparkeerd stonden kon ik ongezien vanaf de drukke weg zoeken. Al snel had ik de doos in handen en kon ik het logboekje schrijven en de coin droppen. Daarna nog even doorgereden naar Froggie en de Schat. In deze smalle straat de auto geparkeerd en al snel zag ik de mooi gemaakte voortuincache. Op deze zaterdagmorgen was het nog erg rustig in de straat en kon ik in alle rust ook hier op het logrolletje mijn naam bijschrijven. Te&Ti bedankt voor deze twee caches.


Waardering Langs de Grote Beer: NOA (GC4NXVA):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6


Waardering Froggie en de Schat (GC4RZ8D):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten