dinsdag 22 oktober 2013

21 oktober 2013: Door de polder

Vandaag moest ik uit mijn werk richting Friesland rijden om mijn oudste dochter van een logeerpartij op te halen. Dat kan natuurlijk niet zonder een paar oppikkers langs de route. Deze keer voerde de route me door de polder en als eerste werd Eemnes Eerste Officieuze Carpool Cache met een bezoek vereerd. Ik parkeerde op de aangewezen parkeerplaats en na een korte wandeling had ik de cache gevonden. Nadat ik mijn naam had opgeschreven reed ik weer terug naar de A27 om de Flevopolder in te duiken. Vervolgens via de A6 richting het noorden en net voor Emmeloord nam ik afslag 14 voor de gelijknamige geocache. Dankzij de hint was ook deze snel gevonden. Dit was een leuke constructie waarmee de cache gelicht kon worden en al snel zat ik weer in de auto. Nu reed ik de polder uit en Friesland in. Hier was eerst Follega's Eerste Carpool Cache aan de beurt net voor het Tjeukemeer. Vervolgens nog een korte multi op de parking aan het Tjeukemeer genaamd "Ik wol werom". Beiden werden ook snel gevonden en gelogd en na nog even op het bankje bij het Tjeukemeer van de onderrgaande zon te hebben genoten was het tijd om mijn dochter op te halen. 


Waardering EEOCC Eemnes Eerste Officieuze Carpool Cache (GC44J1J):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7


Waardering Afslag 14 (GC4M07Z):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7


Waardering Follega's Eerste Carpool Cache v2 (GC47YA2):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 5
Originaliteit: 5


Waardering Ik wol werom (GC1Q7BW):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moeilijkheidsgraad route: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten