vrijdag 18 oktober 2013

18 oktober 2013: Bushalte langs de A12

Eigenlijk wilde ik vanmiddag beginnen met de Wintertrail in het Zandgat Kwintelooijen, maar op de parkeerplaats stonden zoveel mensen met hun GPS te spelen dat ik maar weer weg ben gegaan. Filecachen is niet echt mijn ding. Omdat ik toch nog wel wat wilde loggen vandaag maar even een andere gedaan die de afgelopen tijd in de buurt van Veenendaal online was gekomen. Dat werd dus Busje komt zo langs de A12. Na een kort ritje kon ik de auto langs de weg parkeren en onder het viaduct door gaan zoeken naar de bushalte. Na even zoeken in het bosje had ik de doos in handen en kon ik het logboekje tekenen. Ik heb verder maar niet meer op de bus gewacht en ben weer naar huis gegaan.

Waardering Busje komt zo (GC4MP1G):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten