woensdag 20 juni 2018

19 mei 2018: Militracks

Na een jaar afwezigheid stond Militracjs weer op de agenda. Dit jaar beloofde een klapper te worden met de aanwezigheid van een Koningstijger. Dit was inderdaad een erg indrukwekkende machine die ook nog een klein stukje reed. Daarnaast was het weer het gebruikelijke werk van verschillende Duitse halftracks, kettenkrads en andere voertuigen van de Wehrmacht uit de Tweede Wereldoorlog. Door de beloofde Koningstijger was het ook erg druk met bezoekers, maar ik heb toch wel een paar aardige plaatjes kunnen schieten.
Na Militracks ging ik nog twee geocaches doen in de omgeving die ik al eerder gelopen had, maar toen niet gevonden. Als eerste Venray War Cemetery (GC2CBRV). Hier had ik van de CO bevestiging dat ik wel het goede coordinaat had. Daar aangekomen moest ik toch nog wel even goed zoeken, maar uiteindelijk toch de cache kunnen vinden. Daarna nog even een rondje gelopen over de begraafplaats. Vervolgens door naar het German War Cemetery (GC1GX2E) bij Ysselstein. Hier had ik de cache snel te pakken, geen idee waarom ik hier de eerste keer overheen keek. Na het loggen nog even een rondje gemaakt over deze indrukwekkende begraafplaats.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten