donderdag 29 juni 2017

14 juni 2017: Rotterdam

Ik had twee dagen vrij genomen om overwerk te compenseren en daarop moest natuurlijk ook gecached worden. Voor 14 juni was ik van plan met de trein naar Rotterdam af te reizen en met de OV fiets een aantal caches van de Rotterdam Architectuur serie te doen. Een leuke manier om mooie plekken in Rotterdam te ontdekken. Omdat ik vadaag de hele serie niet kon doen besloot ik mij op het zuidwesteijk deel van de stad te richten. Na een voorspoedige treinrit kwam ik aan op Rotterdam CS waar ik een OV fiets huurde en op pad ging. De eerste cache bij het station sloeg ik over omdat op het nulpunt een aantal mensen zaten. Later op de dag zou dat nog wel vaker gebeuren, maar dat komt nu eenmaal voor in een drukke wereldstad.
Vervolgens op de fiets langs een aantal markante bouwwerken in de stad. Onder andere het Stadhuis, de Markthal, de Euromast en verschillende mooie pleinen en kerken. Natuurlijk ook een heel stuk langs het water waar de skyline van Rotterdam mooi te zien was. Op deze manier is het erg leuk om mooie plekken in Rotterdam te ontdekken en te genieten. De caches waren allemaal goed verzorgd. Nadeel van geocachen in de stad is dat het op sommige punten erg druk is. Dus niet alle caches gedaan, maar zeker een serie om nog een keer voor terug te komen. 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten