dinsdag 12 juli 2016

5 juli 2016: Rhenen

Binnenmolen
Weer een mooie dag om te cachen. Eerst 's middags de laatste Geduld-caches langs de Oude Veensegrindweg gedaan. De geduldspelletjes kosten af en toe een beetje tijd, maar uiteindelijk lukte het en konden de laaste caches geopend worden en gelogd. 's Avonds na het eten was mijn doel om een tweetal nieuwe caches in Rhenen te doen en de Rondwandeling Rhenen-West. Eerst dus de stad Rhenen zelf. De eerste was "Hou never find me". Ondanks dat deze offline was kon ik het doosje toch vrij snel vinden. Wel was het logboekje kleddernat. Vervolgens een stukje verder rijden naar "Het geheime doosje" bij de Binnenmolen. Hier was het even zoeken in het parkje en bovenop de vestingmuur was de barbeque aangestoken, dus goed opletten op muggles. Al snel had ik de doos in handen en na het loggen ging ik op zoek naar een geschikte pakeerplek voor het resterende deel van Rondwandeling Rhenen-West. Het eerste stuk had ik al eerder gelopen (zie link ).
Uitzicht Lijsterengh
Het laatste deel was ook een mooie route om te lopen. Door de Lijsterengh en Landgoed de Tangh. Zeker op een mooie zomeravond is het hier erg mooi. Nadat alle waypoints bezocht waren en de foto's op de juiste plek gezet kon ik na even rekenen op zoek naar de cache. Dat had was voeten in aarde, maar met wat hulp van J0RKA is het toch gelukt. 
Bedankt voor deze mooie wandeling over de flanken van de Utrechtse Heuvelrug.


Rhenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten