vrijdag 19 september 2014

18 september 2014: De vliegende motor van Hilversum

Op weg van werk naar het station even op de fiets een klein ommetje gemaakt door het centrum van Hilversum. Ik wilde graag deze cache loggen. Na een korte fietstocht in dit prachtige nazomerweer kwam ik aan op het Wagenmakersplein. Een grappig klein pleintje zo in het centrum. Voor de vliegende motor moest ik even zoeken. Hij zat een beetje verstopt achter de bladeren. De fietst zette ik keurig in het rek en toen zoeken. Uit voorgaande logjes begreep ik al dat er een flinke afwijking in het coördinaat zit. Dus op het GPS coördinaat was niets te vinden. Via het coördinaat in de log van Zoukteam kon ik hem uiteindelijk. Misschien is het wel handig om het coordinaat op de cachepagina aan te passen. Nu kon ik weer verder naar het station. 

Waardering Vliegende Motor (GC5BZ3R):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten