zondag 27 maart 2016

17 maart 2016: Baarn

In tegenstelling tot gisteren zat vandaag het verkeer erg tegen. Vanwege een lange file op de A27 koos ik voor een alternatieve route naar Veenendaal via Baarn, de A1 en de A30. Zo kon ik in Baarn ook nog twee caches loggen. De eerste lag bij de Paaskerk. Vanuit de auto zag ik deze al liggen en kon hem dus snel loggen. Daarna had ik eigenlijk de Pekingtuin in gedachten, maar na een tijdje hier zoeken het maar opgegeven nadat ik ook de voorgaande logjes had gelezen dat deze vermoedelijk geript was. 
Daarom dus maar een alternatief gezocht bij de Heilige Nicolaaskerk. Ook deze was na even zoeken snel gevonden en ik kon nu via de A1 weer terug naar huis. De score voor vandaag was dus twee caches bij Baarnse kerken. Bedankt voor deze caches.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten